Iarna pe Olita

                   A-nceput de ieri sa faca doar pe el!
                   Acum, astept…
                   Trag aer adanc in piept
                    Si ii pun de-acuma, toata ziua
                                                                   Scutecel!

Da, da, cand eram pe punctul de-a zice ca suntem baiat mare…ne-am intors acolo de unde plecasem.
Probabil ca marii invatati ar denumi starea asta in vreun fel, or fi categorisind-o ca fiind vreun regres dar eu consider ca e doar o etapa.
Asteptam sa ne creasca alte aripi, mai puternice, cu care sa putem zbura.

3 responses to “Iarna pe Olita”

  1. Miha says :

    M-a bufnit rasul cand am vazut titlul,esti figura!:)))
    E natural sa mai si regreseze,stai linistita ca nu va merge la facultate in scutece,sigur scapati pana atunci!:)
    Pup baiatul nazdravan si pe mami-ul lui:-*

  2. Liliana Moise says :

    Miha, si eu zic la fel. Sunt relaxata total, nu’sh ce naiba am😀
    Doar am bifat in calendar ca facem si de-astea.

  3. Bia says :

    Liliana draga, vad ca ai doza de umor necesara sa faci fata.🙂 Daca ai reusit sa scoti o poezie si dintr-asta, chiar ca ai o atitudine de invingatoare.

Lasă un răspuns

