Seara Magica

…si a fost seara Andrei.

Ca de obicei, atunci cand se pregateste pentru a intra pe scena, lasa la o parte orice urma de trac si in cateva secunde se transforma in personajul ce-l are de interpretat. Probabil ca acolo se simte ea cel mai bine, in lumina reflectoarelor, inconjurata de aplauze.

Clubul Studentilor aseara a fost neincapator de atatia parinti. Fiecare a venit sa isi urmareasca piticul intr-un moment artistic. Ca in fiecare iarna, totul trebuie sa straluceasca in jurul lor. Se impodobeste bradul de la Palatul Copiilor iar cadrele didactice, niste inimoase in adevaratul sens al cuvantului, au pregatit si de data asta momente deosebite.

Andra participa la 3 cercuri: cencalu literar, cultura si civilizatie engleza, cultura si civilizatie franceza. A muncit pentru fiecare in parte asa cum s-a priceput ea mai bine. La Cenaclul literar a trebuit sa interpreteze rolul furnicutei din “Greierele si Furnica”, la franceza au avut momente deosebite  in care ne-a incantat cu niste cantecele deosebit de frumoase dar si cu colinde, ea fiind solista a unui cantecel (extreme de greu de interpretat dupa parerea mea) iar la engleza participarea ei a fost doar la momentele de grup (asta dupa ce-a pierdut rolul de reporter in fata unei colege de grupa, dupa ce au dat cu banul :D).

Acum, ca sa fiu sincera , nu pot sa nu privesc prestatia fiicei mele decat subiectiv. Absolut firesc ca toata seara n-am avut ochi decat pentru ea. Imi placea cum ii statea pe scena. Avea o aura care parca ii stralucea deasupra capului de fiecare data cand o priveam. E a mea, ce sa mai discutam?! Si-s mandra rau de tot!!!

La sfarsitul serbarii am plans de-adevaratelea. De fericire!!! Au felicitat-o cadrele didactice in majoritatea lor, s-au oprit bunici sa ii spuna vorbe frumoase, sa-i povesteasca cum au urmarit-o pe scena. La cat era de aglomerata sala cred ca unii nu identificase ca este copilul meu asa ca-i auzeam cum murmurau usurel in spatele ei: “Ai vazut ce talent are fetita asta???”

Mi-a umplut sufletul de frumos si de mandrie!

Madam m-a sunat dupa spectacol sa ne felicite pentru felul in care a evoluat si sa ma asigure INCA O DATA ca este o adevarata placere sa lucreze cu ea.

Pentru Andra chiar a fost o seara magica, o seara in care s-a simtit o mica vedete, o seara in care lumea tragea de ea sa o pupe si sa o felicite!  Iar eu o supravegheam…cu lacrimi in ochi. Lacrimi de fericire, mandrie, bucurie. Imi venea sa strig in gura mare: E a mea!

7 responses to “Seara Magica”

  1. Nela says :

    Foarte frumos! Ma bucur mult pentru Andra!
    Este tare talentata, ai cu ce te mandri!
    Bravo, Andra!

  2. Liliana Moise says :

    Multumesc frumos, Nela!

    Recunosc ca prin fiecare por sunt subiectiva…ca deh, asa e cioara!

  3. Dana says :

    M-am emotionat si eu cu tine si imi pare rau ca nu stiu spune ceva mai frumos…bravo Andra, bravo! Felicitari si voua, dragilor, pentru asa copil bun!

  4. Cecilia says :

    Bravo Andra! Felicitari Lili! Tot asa posturi frumoase si emotionante sa ne scrii si de acum incolo!

  5. Bia says :

    Adauga si felicitarile mele pe lista, Liliana! Si pentru Andra, o fetita foarte talentata dar si pentru tine, pentru ca in fiecare reusita a ei e un strop din sufletul tau.

  6. Cristina_Ana says :

    Ce frumooooos!!!!!!! Bravo Andra!!! Felicitari!!! Ce mandra trebuie sa fii, Lili, cu asa un copil!

  7. suzana says :

    Felicitari tinerei artiste si fericitilor parinti! tare as vrea sa o vad si eu pe vulpita in actiune. macar o filmare ceva??? vreau sa vad si eu!!!!!

Lasă un răspuns

