Ce bine…

… ca s-a sfarsit 2011!!!

Cu toata nebunia lui, cu toate valtorile vietii, cu toate greutatile si neimplinirile. Bine ca s-a terminat. Asa ca mi-am incarcat bateriile pentru un 2012 asezat.

Toata lumea face bilanturi, isi propune tot felul de targeturi, isi face promisiuni.

Eu am o singura dorinta maaaare: sa fim sanatosi! (Bine, mi-as mai dori eu si-o camera foto de-aia bengoasa, sa pot face si eu niste poze demne de aratat, dar daca n-am fost in stare sa ii scriu Mosului in timp util, asta e!)

De ce nu vreau nimic in plus?? Simplu! Pentru ca le am! Am doi copii minunati, am un sot de exceptie, am parintii si socrii inca in putere, am o multime de prieteni pe care ma pot baza! Ce-mi pot dori mai mult??

As putea sa fiu doar mai inteleapta. Atat! E mult oare??

Ce-as vrea sa nu se mai repete din anul ce-a trecut? Angoasa mea permanenta vis-a vis de statutul meu de prietena si mama in relatia cu Andra. Sa pot sa inteleg de ce se intampla anumite lucruri. Ideea asta mi-a dat-o ea, evident. In noaptea de Anul Nou mi-a facut cea mai grozava declaratie: „Mami, nu-mi doresc sa fii altfel! Esti perfecta asa! Sunt fericita ca tu esti mama mea. Dar incearca sa ma intelegi…” Si voi incerca. Si ea face progrese. Speram sa reusim sa aducem echilibru.

 

10 responses to “Ce bine…”

  1. Monis says :

    La multi ani, sa fiti fericiti si linistiti! :*

  2. Maria says :

    Mai Liliz…esti minunata. Iti doresti esentialul, sa stii! Xoxox

  3. Nela Mihaescu says :

    Te pup, Lilian!
    (Stii ca eu iti zic Lilian ca imi place cum suna, Lilian. Sa nu zici ca gresesc de fiecare data numele. Imi place tare cum suna, Lilian).
    Foarte frumoas spus ca le ai pe toate. Asa e, sa stii.
    La multi ani! Sa aveti un an frumos, frumos, ca sufletelele voastre!

    • Liliana Moise says :

      Stiu, draga mea Nela, ca tu esti atenta pana in cele mai mici detalii asa ca n-as fi putut spune vreodata ca ai facut vreo omisiune.
      Si cand o scrii tu, pare deosebit, asa ca ma face sa ma simt si eu…deosebita.

      Te pup cu mult drag! Te-as strange tare-n brate dar Alex mai are nevoie sa stea la adapost🙂

      P.S. O sa raspund si la lepse…dar trebuie sa fiu in mood😀

  4. Dana says :

    La multi ani dragilor! Sa aveti un an bun precum sufletul vostru.

    • Liliana Moise says :

      La Multi Ani si voua, copii minunati!

      Anul 2011 pentru mine, ca o linie trasa la adunare, a insemnat sa va strang in brate si sa pastrez niste amintiri minunate alaturi de voi. Va multumim!

  5. Zenobia says :

    Ce fetita perspicace si cu suflet mare ai, Liliana! Iti seamana bine de tot!

  6. Miha says :

    Superb post,Lili,mi-a mers la suflet.La multi ani si multa sanatate,ca restul vin de la sine.Te pup cu drag!

Lasă un răspuns

