En garde!

Ce usor mi-a fost sa fiu mama de fetita! Mult prea usor!

De cand am reusit sa vedem lumea din jur totul s-a redus la a face activitati cat mai interesante adunand continuu materiale din cele mai diverse. Am invatat cuvinte uitandu-se pur si simplu la gura noatra cum se pronunta. A invatat culorile mesterind niste paharele colorate pe care le-am stivuit luni in sir, punandu-le intr-o anumita ordine. Am invatat sa numaram in timp ce coboram sau urcam scarile.  Am invatat totul usor, repede si frumos. In liniste chiar.

Am invatat sa dam forme elementelor ce ne inconjoara, am invatat sa modelam sa desenam, sa scriem. Ne-am jucat cu papusile si-am facut teatru de papusi legand cate-un cearceaf de doua scaune. Am invatat sa fim doctori, profesori, arhitecti, pictori. Si multe, multe altele!!! Si ce simplu si frumos se puteau face toate. Si cu cata lejeritate.

Traind acea experienta frumoasa, eleganta si oarecum simplista, cand am primit vestea minunata la ecograf cum ca o sa avem un baietel, mi-a picat ca o bomba! Una la nivel mondial!!! N-am stiut sa ma bucur de ea si-mi venea sa arunc dupa a lu’ Moise cu de toate!!! Doar el era raspunzator de cromozonul cu pricina. El cred ca a intrebat de cateva ori daca nu se inseala, eu aveam deja in minte cum sa proiectez poseta fix in capul lui mare!!! Intre timp am invatat ca nu e chiar asa de rau pe cat imi inchipuiam😉

Azi ma declar usor mai desteapta! Am invatat sa ma adaptez!!

– Radu, citim o poveste?

-Niu!

– Facem formele?? (geometrice, evident!)

– Niu, niu!

– Ne jucam cu marionetele??

Raspunsul ma secera:

– NIU!!!!!

– Macar incercam sa le strangem pe-astea de le-am imprastiat?

– Niu, niu!

– Lego? Carti cu culori? Cu animale? Desenam, pictam, lipim??

– Niu, niu si niu!

Cateodata chiar stau si ma gandesc cum as putea sa facem ceva constructiv! Nimic nu-i este pe plac.

– Radu, vrei sa mergem sa distrugem ceva????

– Daaaaaaaa!!

In cateva secunde este pe pozitie. Eu pregatesc „bombele” iar el le detoneaza.

asa ca nu-mi ramane decat sa dam startul la distractie!!!

– Radu, ia-l pe-ala rosu!!!!

Cu o precizie de inginer, il alege din „multime”. Fixam apoi tinta!! De obicei alegem o masina de-a lui mai zdravana. Evitam vitrine sau alte chestii care ar putea sa sufere😀

Ca un adevarat soldat aflat la datorie, ma simt datoare sa dau comanda: „FOC!!!!!” Intr-o fractiune de secunda bomba explodeaza si „schije” maruntele se imprastie in toata casa. Sarim in sus si batem din palme!!  Vocile noastre vibreaza la unison: „Bravoooooooo!!!” Apoi ne pregatim pentru urmatoarea etapa a atacului.

Ca o incununare a reusitei bagam dans la scena deschisa

Pies: Nu va speriati, nu se intampla nimic rau cand prestam astfel de activitati. Doar invatam culorile si sa numaram pana la 10!! Asta e modalitatea noastra de-a face ceva „constructiv”.
Nah, sa vina tanti si sa-l intrebe pe baiat daca-i place esarfa ei rosie si el sa fie nepoliticos?? Sau poate sa vina nenea sa-l intrebe cati ani are si el sa nu stie ca are 2 mari si lati ca apoi sa-l dea pe spate cum stie el sa numere pe degete pana la 10??? Ei, comedie…

Pentru data viitoare pregatim fractii😉 Asa ca m-am pus pe conceput un proiect cu parcari…

Pies2. Tati al nostru n-are treaba cu de-astea baietesti. Cat timp are un film bun, poate sa explodeze orice langa el. Asa ca l-am delegat la cantina unitatii😉

9 responses to “En garde!”

  1. meli says :

    Mai mami,cum ai zis si tu,din tot „razboiul” asta,baiatul ramane cu numerele si culorile invatate!
    Bravo lui!
    Pupici dragi!

  2. Miha says :

    Esti mortala,pe bune:))

  3. Monis says :

    Ce tare danseaza! Va pup cu drag!

  4. Roxana says :

    Foarte inventiv:), esti un general(te-am ridicat serios in grad vezi, meriti:), foarte bun.

Lasă un răspuns

