Moderna?!

De cele mai multe ori, cand prind nitel de timp liber, arunc ochii pe blogurile mele dragi si de cele mai multe ori cand inchid pagina mi se pare ca am facut cativa pasi inainte.
Un site care ma inspira extrem de tare si care-mi este drag peste masura este cel al Cristinei. Ori de cate ori am fost in impas sau am avut nevoie de vreun sfat in ceea ce priveste realizarea unei activitati care presupune indeletnicire, Cristina a fost cea care m-a ajutat enorm, atat cu idei cat si cu lucrari propriu-zis. Ii sunt extrem de recunoscatoare si o declar muza mea in ceea ce priveste educarea copiilor din punct de vedere al crafting-ului (si nu numai!).

Azi, intrand sa ma mai incarc cu informatii am dat peste un post scris in felul ei propriu si caracteristic. Se putea sa nu ma bag si eu sa fac quiz-ul cu pricina??? Evident ca la o distanta de un click am fost in lumea…chestionarului.
Ce-a iesit???

Ma cam regasesc😀

Recunosc ca se cam adreseaza mamicilor de pui maricei, poate chiar scolari.

Ei, voi cam ce fel de mamici sunteti???

One response to “Moderna?!”

  1. Cris says :

    deci asta insemna mamica moderna… hmmm… suna mai bine decat cea populara!

Lasă un răspuns

