Incercari

…de-ale Andrei.

Mai intai le-am ascultat recitate de insasi Marea Poeta a familiei noastre, apoi am rugat-o sa mi le scrie pe un petec de hartie ca sa le pastrez tot timpul cu mine . Hartiutele le-am purtat in poseta ceva vreme dar de-atata foit (le reciteam ori de cate ori ma gandeam la ea, fiind la serviciu) le-am cam botit asa ca o sa le scriu aici. Si-n suflet le-am gravat…

 

 

Natura

Stele si culoare
Stralucesc sub soare.
Lanul de grau, luminat de stele
Se vede stralucind cu putere.

Zane in lumina lunii
Blande ma vegheaza
Si prin puterea lumii
Viata-mi lumineaza

Natura blanda, colorata
Luceste din zori pana-n seara
Natura cea animata
Zambeste-n primavara!

––––––––––––––––––––––––––––––

 

 

Cerul

Cerul instelat
Luceste animat.
Ne zambeste, ne vorbeste,
Ba chiar ne si povesteste
Basmele alese
Din stele culese.

Sunt incercari naive dar pentru mine sunt nepretuite!! Cei ce cititi, va rog sa fiti ingaduitori. Are doar 8 ani si jumate.

9 responses to “Incercari”

  1. Cristina_Ana says :

    Sunt superbe poeziile, Lili!!!!!!! Andra este o fetita deosebita! O pup cu drag!!!!!

  2. Liliana says :

    Cris, multumesc mult de apreciere! Pentru mine este f important!

  3. Zenobia says :

    Foarte frumos, Liliana! Sensibilitate, inocenta strecurate in versuri. Stii ca se spune ca nu ai trait daca n-ai incercat niciodata sa scrii macar o rima. Andra traieste din plin si … frumos.

  4. Monis says :

    Si mie imi plac! Sa-i spui asta (in cazul in care i-ai marturisit ca ai dat-o-n public :D)

    kiss!

  5. Miha says :

    Wow Lili,mi s-a facut pielea de gaina.E un copil extraordinar Andra ta,cred ca o adori pur si simplu! Va pup cu drag.

  6. Dana says :

    Absolut superbe versurile! Bravo Andra! Mami, sa te tot mandresti cu asa copil. Neaparat sa-i faci o „carticica”, un caiet mecanic si sa puneti acolo, frumos, operele.

Lasă un răspuns

