Bade, palarie noua…

Imi frange inima ori de cate ori ma simt depasita de situatie. Dar nu-i niciun bai. Ne aruncam in praf, ne balacim si cotcodacim pana se schimba vremea, ne ridicam si ne scuturam, zambim si ne spunem ca asa a fost sa fie si privim „Tot inainte”. Ca pionierii de odinioara…

De multe ori ma intreb ce-o fi in sufletelul lui de mini-om? Ce frustrari si dureri sufletesti strange si nu le poate exprima??

Avem cateva zile in care nu se da dus de la casa lui. Si nu numai, dar daca ar fi si mami acasa tot timpul s-ar schimba datele problemei. Si nu numai sa stau acasa si sa-mi vad linistita de ale mele ci sa stam imbratisati, sa ne iubim, sa se alinte pe umarul meu. Fara pupat! Clar, asta e cea mai mare tragedie a lui.

Asa ca ne pregatim vertiginos de Paste. Nu facem nimic. Ne iubim continuu. Si nu chiar oricum ci toti 3, ca-ntr-un buchetel de flori de primavara. Eu si cei doi sori ai mei. Avem noroc ca tati al nostru vine seara tarziu. Si este coplesit de tot si de toate asa ca nu se simte comod sa participe la „a nu face nimic”😀

2 responses to “Bade, palarie noua…”

  1. meli says :

    Zici ca s-au inteles ai nostri :)) numai ca Razvi e cu pupatul. De o saptamana incoace ne pupa non stop,pe mine si pe Daniel…pe cap,maini,picioare,oriunde apuca.Mi-e drag de el de mor!!!
    Tot inainte,mami drag! Multe imbratisari!

  2. danasimionca says :

    Ce frumos va pregatiti voi de Sarbatoare! Stand imbratisati, iubindu-va…ce poate fi mai frumos? Mai potrivit?

Lasă un răspuns

