Toate au un inceput

Dupa o lupta acerba, reusim sa ne adapostim de tantarii care roiesc deja. Bag sconcsii la spalat, ii pregatesc de cina si incercam sa ne linistim. Harmalaia e in toi, unul vrea una, celalalt vrea altceva, ne impartim pe tabere si incercam sa aducem starea de liniste.

Deodata, chiar surprinzator, acest lucru se si intampla. Nu se auzea nimic. Ciudat!!! Asa ca am inceput verificarile, sa ne convingem ca toate-s la locul lor.

Radu era in baie, asezat pe jos si…cu rolele Andrei in picioare. Si le pusese pe-amandoua si incerca sa si le lege. Cand m-a vazut ca apar s-a luminat tot si, asa cum stie doar el, mi-a cerut sa-l ridic si sa mergem….afara!!! Vai de mine! Cum sa-l scot cu rolele lu’ sor-sa?? Mai ales ca nici macar nu i se tineau de picioruse cu toate eforturile pe care le-as fi facut…

Asa ca am scormonit prin lada cu „vechituri” dupa fostele role. Alea mai micute, roz cu mov😀

Le-am fixat la marimea cea mai mica si…”hai sa mergem, mama!” Sa facem cateva ture pe hol.

N-a fost chip sa ne oprim la a experimenta lungimea holului asa ca am iesit afara!! Spre surpinderea mea, chiar reuseste sa stea cateva secunde singur pe cele 4 roti. Nu prea stie el ce sa faca cu picioarele, cum sa impinga, dar este un pas inainte. Asa ca zilele astea, fiind libera, am in plan sa mai iesim cu rolele. Chit ca-s roz cu mov, iar cotierele si genunchierele sunt cu Winx!

De partea cealalta, Andra a experimentat prima sedinta de machiaj. Si nu chiar oricum ci si-a rimelat genele!! Si le-a dat cu suficienta mascara astfel incat sa fie necesara o adevarata lectie de demachiere. Avem treaba si cu astea de-acum. La intins sclipiciuri pe pleoape, in nuante si pe zone anume deja este experta. Iar glossurile si fardurile de obraji n-au secrete pentru ea. Cam devreme totusi…

Asa ca…daca tot sunt libera, avem de dezbatut problema: „de ce nu-i bine sa folosesti smacuri atat de timpuriu”😀

Maine, in schimb, o voi lua la o sedinta de manichiura. A mea, evident😀

Sunt un om cu o gramada de task-uri de rezolvat😀

2 responses to “Toate au un inceput”

  1. Laura says :

    Ma bucur ca „te-am gasit” ! Scrii foarte frumos….

    Raspunsul meu la aceasta intrebare a fost:
    „- Pentru ca o sa faci riduri!
    – Dar tu de ce le folosesti?
    – Ca sa imi ascund ridurile….. m-am machiat mult mai devreme decat ar fi trebuit, mi-au aparut riduri si acum trebuie sa folosesc machiajul zilnic….
    – Eu nu vreau riduri….deci nu o sa ma machiez niciodata ! ”
    Evident ca se va machia….mult mai devreme decat as vrea eu, dar….:D

    • Liliana Moise says :

      Eheheeee, Laura, draga mea, e greu de stat impotriva valului. Sper sa reusim macar sa le explicam unde sunt limitele intre arta si penibil.
      Mie parintii mi-au interzis cu desavarsire sa ma machiez si asta si-a pus amprenta pe adultul din mine asa ca nu prea stapanesc arta aceasta. Sper sa pot sa fiu un altfel de exemplu.

      Si…multam! Esti foarte draguta.

Lasă un răspuns

