Concluzii

Discutam la ceas de seara despre sarbatorile ce stau sa vina. Citim a nu stiu cata lista de dorinte intocmita de Andra. Si iar strege, si iar adauga…

– Mami, ce sa trec aici la tine? Ce vrei sa-ti aduca Mosul?
– Nimic, doar sanatate. Si doi copii voiosi🙂
– Hai, mami, macar o carte. Nu ti-ar placea sa iti aduca o carte?
Mi s-au aprins luminite-n ochi:
– Oh, ba daaaaa, o carte. Si niste timp!
Parca in mintea mea deja incoltisera niste idei despre ceea ce mi-as dori de fapt asa ca am continuat cu voce tare.

– Da, o carte ar fi excelenta. Eu sa ma asez in pat, sa am pe noptiera o ceasca de ceai fierbinte, niste piscoturi iar cat citesc sa nu se auda nimic in casa. Sa nu mai aud vesnicul „mamaaaaaaa” spus din minut in minut ca un leit-motiv.

Andra isi noteaza ceva.
Insa eu imi continui visarea

– Si mi-ar mai placea o baie fierbinte! O cada plina de apa fierbinte-fierbinte, iar eu sa stau acolo pana ma cuprinde relaxarea. Baia mea sa fie fara musafiri si fara vizitatori. Sa stau singura. Sa ma incui si sa nu aud niciun miorlait la usa, sa nu-l apuce pe niciunul ca vrea cu mama.
Astea doua lucruri m-ar multumi pe deplin.

Andra sterge ceea ce a scris anterior. Nu-i convine ca ar mai fi de adaugat inca ceva si probabil ca se gandea cum sa formuleze.

Dupa cateva secunde imi spune dragastos:

– Mami, ce vrei tu nu se poate!!! Tu ai nevoie doar de niste calmante😀

8 responses to “Concluzii”

  1. Monis says :

    Genial, hahahahahaa

  2. meli says :

    E bine ca te trezeste la realitate :)))))
    stie si ea ca dorintele tale sunt chiar prea de tot :))) ce baie,ce momente de relaxare,ce liniste si pace…poate pe cand pleaca la facultate :)))
    va pupescu!

  3. Cecilia says :

    Mortala Andra ca de obicei…are dreptate Meli…o sa vina si ceaiul baut linistit si baia fara musafiri cand vor fi la facultate. Si ma gandesc ce nostalgice vom fi atunci…asa ca enjoy the moment! Ai doi copilasi minunati!

  4. Nicoleta Malaescu says :

    Acum stiu de la cine a mostenit Andra talentul literar. Si pentru ca eu sunt omul cu calificativele, ce-as putea sa scriu aici? Evident Fb Bravo!

Lasă un răspuns

