Scurtmetraj

☺ Am reusit pe anul acesta să schimb rolele pe patine şi să merg cu Andra la patinoarul în aer liber de la McDonalds. În mod cert vom mai repeta această experienţă cât de curând. Păcat că nu e timp decât în weekend şi atunci destul de limitat. Dar imi voi pune propriile condiţii şi voi stabili şi norme pentru Andra. Ea când are o motivaţie puternică parcă se mobilizează mai uşor.

♥ Radu a învăţat să-şi scrie singur numele. Uşor tremurat şi stângaci dar suntem pe drumul cel mai bun cu putinţă. Am evoluat de la a nu răspunde la niciun fel de cerinţă şi până la a-şi contura fiecare litera a numelui. Tare-s mândră de mine că nu i-am pus un nume lung dar parcă mă încearcă regrete că nu m-am gândit la unul şi mai scurt: ION

☺ Ieri m-a prins ninsoarea în timp ce încercam să ajung la un oficiu să rezolv o problemă amânată. Viscolea direct din faţă aşa că mi-am tras fularul până deasupra nasului şi aveam capul aplecat puternic în pământ pentru a-mi proteja urma de mascara ce tocmai o conturasem cu grijă de-acasă. În departare se vedea silueta unei bătrâne care încremenise parcă în mijlocul drumului. Mă gândeam că stă şi admiră cât de frumos ninge. Când am ajuns în dreptul ei mi-a zâmbit şi mi-a spus părinteşte: „V-am urmărit de departe cum veneaţi prin ninsoare. Sunteţi aşa de frumoasă şi nu m-am putut abţine să nu vă admir.” Mi s-a parut fantastic!! Frumuseţea mea probabil că nu venea de la chipul meu angelic care oricum nu se vedea :)  M-am simţit asemeni Crăiesii Zăpezilor (doar ca am inima clocotinda) şi m-am bucurat enorm că mi-a scos Dumnezeu în cale aşa o femeie cu suflet de înger. Mai rar în ziua de azi să auzi cuvinte frumoase. Mi-am tras căciula de pe ochi, mi-am dat fularul la o parte, i-am zâmbit şi i-am mulţumit. Aş fi vrut să o strâng în braţe dar m-am abţinut…şi nici măcar nu ştiu de ce. Femeia aceasta m+a umplut de frumos şi de bine!

☺ Radu e inginerul casei aşa că nu mai speram ca el să repete măcar dupa noi vreo poezie sau vreun cântecel. Încetul cu încetul l-am dat pe brazdă. Ceea ce-i simpatic la el e faptul ca NU repetă ca papagalul ci incearcă să înţeleagă ceea ce spune. Ştim doar două poezii mari şi late. Una este cea de la serbare (pe care evident ca n-a spus-o la scenă deschisă pentru că era preocupat cu plânsul) şi a doua este „Iepuraşul meu iubit” în varianta Rădulesciană🙂

Prima, în original e cam aşa:

„Copilaşi drăguţi şi veseli
Bucuraţi-vă acum
C-a venit iarna drăgută
Şi-a venit şi Moş Crăciun”

În varianta a la Radu sună cam aşa:

„Copilaşi dăguţi şi beseli
Bucuaţi-vă acum
A venit iarna mică
A venit şi Moş Tăăăăăciuuuuun
Bavoooooooo!”

E musai să fie şi „Bravo” la sfârşit, să fie şi un bătut de palme şi-un give me five😉

A doua

Iepuraşul meu iubit
Cin’ te-ntrece la fugit?
Ai lăbuţe mititele
Ochişori două mărgele
Ai mustaţă la guriţă
Şi un petec de codiţă

În varianta lui Radu se transformă

 Iepuraşul iubit
Te-ntrece la fugă
Ai labuţe subţiri
Mărgele la ochişori
Ai mutaţă la guriţă
Şi-o codiţă petec (aici e musai să arate unde este codiţa!)

☺ Andra e aşa un copil dulce şi bun ♥. Avem în plan un mers la film în acest weekend. Nu prea mă pot hotărî dacă să mergem la noi la cinema sau să ajungem până la Brăila. Cert este că sâmbătă dimineaţă nu vrem să fim deranjaţi. Vom avea ochelari 3D, suc în faţă şi-o pungă mare de popcorn. O promisiune făcută trebuie musai îndeplinită. Şi cum ea a reuşit să îşi facă TOATE temele în timp util mie nu-mi rămâne decât să pun la bătaie toate cunoştinţele mele în domeniul divertisment

♫ Mi-aş dori să putem ajunge şi la un karaoke dar trebuie să caut o locaţie unde se poate merge cu copiii, să nu fiu nevoită să mă ridic şi să plec din cauza scuipătorilor de seminţe şi de injurii care se află la masa de alături.

Am însă şi un mare regret.

😦 Am vrut ca în această vacanţă să facem şi-o petrecere în pijamale. Să-şi invite prietenele şi să o ţină într-o distracţie până târziu în noapte. Doar e timp liber! Nu a fost o promisiune ci mai mult un plan şi-o dorinţă. Totul era legat de faptul că aş mai avea nişte zile de concediu de efectuat şi aş fi putut să le ofer logistica necesară. Nu s-a putut, deocamdată. Dar rămâne pe lista de „to do” a anului acesta.

5 responses to “Scurtmetraj”

  1. meli says :

    Lili,m-ai umplut de bucurie cu postarea ta!
    De la roadele muncii lui Radu,la avantul Andrei in ce-l priveste pe Radu,scoala si promisiuni si pana la acea doamna minunata!
    Ce frumos!
    Ma bucur tare ca s-au mai linistit apele la voi si profitati din plin de timpul liber!
    Va pup cu drag,de la mic la mare!

    • Liliana Moise says :

      Daaaaa, mi-am propus sa vad numai partea plina a paharului si sa-mi iau frumosul din orice lucru marunt, lucru pe care in alte circumstante l-as fi ignorat🙂 Si-s tare implinita🙂

      Va pupam si noi, in ordine crescatoare🙂

  2. Cristina Ana says :

    Ce dragut e Radu!!!!!!!!! Ai vazut Lilisor ca se da si el pe brazda? Andrei al meu nu a spus poezii pana pe la vreo 4 ani! Nu au cum sa fie toti la fel, nu?! Si cu mersul la cinema…suuuuuper!!!!!!! Daca as fi mai aproape as veni cu voi!

    • Liliana Moise says :

      Oooo, da Cris, din fericire incep sa se vada mici progrese. Dar nu spune orice poezie ci numai ceea ce-i place lui. Si nu repeta decat daca este SIGUR ca poate sa o faca, altfel este intr-un refuz total.

      Iar cu cinema-ul, stii ca mi-ai fost muza, nu?? Chiar am vazut ca a inceput sa ruleze filmul ala de care-mi ziceai zilele trecute numai ca trebuie sa ma duc singura. A lu’ Moise refuza sa mearga daca nu-i 3D. Oh, daca erai mai aproape… nici nu-mi bateam capul sa-l conving😀

  3. danasimionca says :

    Ce lucruri minunate ţi se întâmplă, draga mea! Să fie aşa tot anul, să iţi păstrezi puterea magica, de zână bună ce atrage frumosul.

Lasă un răspuns

