Tot noi, dar în 2013

In ultima perioada, adica de la sfarsitul anului 2012 si pana de curand tot ceea ce am citit peste tot este legat de rezolutii, bilanturi, dorinte si realizari. Am spus ca ar fi timpul sa o iau si eu de la capat, intr-un fel.

Mi-am propus sa las totul in urma, sa pastrez lucrurile asa cum au fost, fara sa analizez si fara sa critic pentru ca apoi sa privesc inainte, sa zambesc si sa imi spun ca ceea ce este mai frumos abia de-acum incepe. Si ce poate fi mai potrivit decat sa trec in revista tot ceea ce merita a fi pastrat?

Andra a inceput anul cu dreptul. Sunt pur si simplu entuziasmata de hotararea de care da dovada in a-si respecta angajamentele si cuvantul dat. Nu-mi vine sa cred ca in sfarsit reuseste sa se joace cu frate-su fara sa-l imbranceasca, fara sa-i smulga ce are in manuta, fara sa-l trateze cu superioritate, fara sa-l bruscheze verbal. Asta mi-a promis la sfarsitul anului 2012, asta face. Deci, se poate!

Radu a ramas la fel de incapatanat si rautacios vis-a vis de sor-sa dar muncim. Muncim din greu sa-l facem sa inteleaga ca amandoi sunt ai mei, amandoi merita sa stea pe cate un genunchi, in acelasi timp, amandoi pot fi tinuti in brate de aceeasi persoana in tandem. Insa se vad si niste evolutii. Marunte ce-i drept dar sunt evolutii.

Eu am scapat de incrancenare, m-am detasat de tot ce-mi poate fi daunator si imi poate crea neplaceri. Toate maruntisurile care imi produc angoase am incercat sa le iau asa cum vin, cu zambetul pe buze. Nuuuuu, nu-mi fac niciun fel de placere dar macar nu ma mai incarca negativ.

Domnul sot si tata al copiilor mei a stat de sarbatori acasa, cu telefonul de serviciu inchis. Asa ca l-am taiat de la portia de persen pe care i-o pregatisem.

Deci…sa inceapa balul!!!!

One response to “Tot noi, dar în 2013”

  1. danasimionca says :

    La mulţi ani, dragilor!
    Aşa să fie, ceea ce este mai frumos, abia aşteaptă să se întâmple!

Lasă un răspuns

