Incepem…

perioada intrebarilor repetate.

Venim de la gradi cu autobuzul. Asta e, trebuie sa vedem cum e lumea si din punctul asta de vedere asa ca stam linistiti si ne vedem de drum.
La un moment dat Radu vede un semn lipit pe geamul usilor autobuzului.
915171_-20113

R: Mami, ce-i ala cu par??
Priveam uimita in jur si nu intelegeam la ce se refera. A trebuit sa ne ridicam din confortul creat de scaunul rigid si sa-l pun sa-mi arate cu degetelul.

M: Aaaaa, Radu, ala nu e par. E un foc!
R: Ce este ala cu foc?
M: Ne arata ca nu e voie sa dam foc in autobuz.
R: Dar cine are voie cu foc?
M: (raspund calma) Nimeni.
R: Dar cine are voie cu foc?
M: (gandind ca nu m-a auzit bine) Nimeni!
R: Dar cine are voie cu foc?
M: (usor iritata si apasand cuvintele) Nimeni, mami, ni-meni!
R: Dar cine are voie cu foc?
M: Radu, NIMENI!! Nimeni n-are voie cu foc in autobuz!

Se asterne o pauza. Am crezut ca am invins, ca am reusit sa gasesc tonalitatea care sa-l convinga. Dintr-o data…
R: Dar cine are voie cu foc?
Vai de mine, sa o iau de la capat? Ma simteam ca-n reclama aia cu „un fluture”. Putinii calatori care circulau cu noi deja schitau un zambet strengar. Probabil ca voiau sa vada si-o reactie din partea mea. Tac si eu si zambesc. Radu, usor nervos ma trage de mana sa ma uit inca o data la poza cu pricina.
R: Dar cine are voie cu foc?????
M: Omul rau, mami, omul rau vine si da foc.

Imi inchipuiam ca am dat cel mai grozav raspuns posibil. Un nene din fata noastra parea sa aiba ceva compasiune pentru noi asa ca sopteste:
– Ia sa vedem ce mai zice acum!

Insa Radu nu se lasa.
R: Mami, dar omul rau are voie cu foc?
M: Nu, Radu, n-are voie. Nimeni n-are voie.
R: Dar cine are voie cu foc?

Sa innebunesti, nu???
Asa ca schimb rolurile.
M: Dar cine are voie cu foc, Radu?
R: Nimeni, mami, nimeni n-are voie cu foc. Daca da cineva foc vine politia si il cearta!

Ahaaa, deci doar se juca putin cu nervii mei.
Nenea din fata rade zgomotos. Vine sa dea noroc cu Radu. Cobora la urmatoarea🙂 Si noi, de altfel…

5 responses to “Incepem…”

  1. danasimionca says :

    :)) Perseverent, Raducu, perseverent.

  2. Nela M says :

    :))) ce tare e domn’ parlamentar! love him!

  3. Liliana Moise says :

    daaaa, cand vrea ceva insista pana cand obtine exact acel ceva. Nervii sper sa ma tina. Si voia buna…
    Oricum, incepe perioada frumoasa! Trebuie doar savurata.

  4. Monis says :

    Foarte simpatic. Cu vocea aia mica de copil :D….mi’l si imaginez (uitandu-ma in propria batatura)… vai cum vin intrebarile :))))). Am observat si eu ca daca schimb rolurile, raspunde de minune. Totul e sa nu abuzez de asta😀.

  5. deluxx76 says :

    doriti un schimb de link cu cantecedecopii(pct)com?Astept un raspuns.

Lasă un răspuns

