Noapte de pomina

In ultima perioada ma simteam din ce in ce mai obosita, mai fara vlaga, mai fara niciun fel de scop. Toate pana intr-o zi cand m-am scuturat nitel si mi-am propus sa schimb toate aceste lucruri. Chiar daca oboseala sau ne-cheful pune stapanire pe mine macar sa incerc sa le ignor. Atat cat pot eu mai bine. Nu, nu pot fi perfecta, nu pot fi intotdeauna asa cum ar trebui sa fiu, inca nu reusesc sa-mi turez motoarele la maxim dar macar incerc. De dragul lor, de dragul copiilor mei, macar! Ei n-au nicio vina ca eu sunt asa in perioada aceasta. Si chiar merita mult mai mult decat le ofer.

Imi propun o mie de lucruri, nu reusesc sa fac decat vreo doua-trei. Si-mi spun mereu ca daca azi am reusit sa fac ceva in plus, cu siguranta maine va fi mai bine.

Asa ca, pentru a iesi nitel din starea de  amorteala proprie, dupa o zi de munca nu foarte lejera, dupa despachetat, dupa doua ture de spalat, aranjat, strans la locul lor (lucruri care nu inteleg de ce ma epuizeaza) am spus in sfarsit: GATA! It’s party time!

Mi-am pregatit cate o bluzita si cate-un pantalon (lung) pentru fiecare din cei doi copii in parte, mi-am convins printul consort sa ne scoata dintre cei 4 pereti apasatori, mi-am cules mostenitorii de prin parcuri si-am plecat. Sa vedem stelele!

In noaptea de 12 spre 13 august a fost ploaie de stele. Un fenomen care apare in fiecare an dar pe care eu nu l-am vazut niciodata😦 Era cazul sa incep de undeva.

L-am convins pe Radu destul de usor sa mergem sa vedem stelute cazatoare, Andra a fost incantata cred ca mai mult de faptul ca era impreuna cu noi. Si-am plecat! Spre Observatorul Astronomic din Galati.

Lumeeeee multa, vanzoleala, agitatie… Si noi🙂

Am stat linistiti la rand pentru a putea privi macar un fenomen astronomic prin telescop. Radu mereu intreba ce-i cu „burlanul” asta? Ce vedem noi prin el?  A fost fascinat si de laserele cu care cei de la Centrul Astronomic ne prezentau pe cer diferite constelatii. Si-si doreste foarte mult unul (i-am promis ca va primi unul de la spital😦 ).

Dupa ce ne-am rupt gaturile cocotati in Observator sa prindem macar o luminita care strafulgera cerul am abandonat ideea de a mai ramane in marea de oameni, cu capetele date mereu pe spate si cu dureri in zona cefei asa ca am coborat in curte si ne-am asezat direct pe iarba cosita. Am prins locuri VIP, chiar🙂

Asa, intinsi pe spate pe ierburile tepoase arse de arsita zilei, am stat pana tarziu in noapte. Si intr-adevar, spectacolul oferit de cer a fost o incantare pentru noi, in cele din urma.

P.S. Ca sa fie tacamul complet, acasa Radu mi-a plans aproape toata noaptea. A avut cosmaruri. Nu stiu de la ce. La un moment dat am reusit sa „smulg” cateva cuvinte de la el. Plangea ca voia la tobogan😦

Ma gandeam ca are vreo durere, ca ceva il deranjeaza, ca ceva nu-i in ordine. Nu reuseam sa-l dezmeticesc si sa-l asigur ca sunt acolo, cu el, si ca orice-ar fi nimic rau nu i se poate intampla.  L-am ridicat in picioare, l-am plimbat putin ba in brate, ba pe jos, i-am cantat, am strigat la el ca sa-l dezmeticesc. Nu stiu ce-a fost pana la urma. Stiu doar ca am revenit la noptile albe. Si maine va mai fi una, pentru ca va trebui sa plecam pe la 3 spre Bucuresti.

Daca aveti un gand bun, mi-ar placea sa il trimiteti catre Radu maine (14 august), cand va trece prin proba de foc a spitalului🙂 Multumesc!

2 responses to “Noapte de pomina”

  1. Cecilia says :

    Lili draga…ganduri bune si energie pozitiva de la noi de la Cluj! Sa treaca Raducu cu bine peste tot (sincera sa fiu cred ca am scapat eu postarea ta despre acest subiect dar poate o sa ne dai detalii intr-o zi). Ne gandim si ne rugam miine sa fiti toti 4 ok.

  2. Raluca says :

    Nici eu nu stiu despre ce e vorba, dar trimit azi multe ganduri bune, si inspreRadu, si inspre tine.

Lasă un răspuns

