Ganduri

Am inceput de multe ori si-am abandonat de tot atatea ori sa-mi astern gandurile pe-o pagina. Uneori de teama, alteori de neputinta si de cele mai multe ori de…sila. Un sentiment a naibii de dureros. De plin! De…a naibii sa fiu daca inteleg de ce?!
Si in toata nebunia asta se pare ca pe undeva, in necunoscut, pe unde am umblat de-aiurea cu gandurile, mi-am pierdut inocenta, naivitatea si…umorul. Ma doare?? Ohohooo, si inca in ce fel!
Am descoperit atat de multe aspecte ale vietii pe care n-as fi vrut niciodata sa mi le imaginez. Imi inchipuiam de cele mai multe ori ca Universul lucreaza pro-mine si ca atat timp cat nu fac miscari gresite fata de nimic, n-are ce sa mi se intample! Dar cat m-am inselat, din pacate!!
A fost un an extrem de incarcat emotional, un an care m-a sleit fizic de puteri, un an pe care il termin cu un zambet sarcastic pe buze, un an pe care vreau sa-l las in urma, sa-l inchid intr-o cutie a eternitatii si sa nu-l mai privesc niciodata!!! (imi amintesc de cutiuta Andrei unde a pus seminte de toate soiurile, a legat-o cu fundita si-a scris pe ea: „a se deschide in anul 2099″)
Diferenta este ca eu n-as vrea sa fie deschisa de nimeni si in niciun fel de circumstante, niciodata!

Poate ca au fost si momente de exaltare, de entuziasm, de preaplin, insa o minte organizata matematic asa cum este a mea, nu poate sa nu aseze toate lucrurile unele sub altele in marginea dreapta a filei de caiet scrise cu crampeie din viata mea pentru a trage linie si a incepe, cu creionul in mana, sa socoteasca incetisor, scolareste…
Si e cu minus la final, din pacate. Un mare minus sufletesc…
Tot incerc sa inteleg de ce? Cu ce-am gresit? Ce n-am facut potrivit? Ce-ar trebui sa schimb? Am si-un raspuns: EU! Eu trebuie sa fac niste ajustari la mine!
Am fost tentata initial sa dau vina pe altii, sa plasez motanul in curtea altora dar as face exact ceea ce imi displace profund: nu mi-as asuma responsabilitatea pentru faptele mele si-ar fi extrem de neplacut tot pentru mine. Asa ca schimbarile trebuie sa-mi vina din interior.

Asa ca pentru 2014 mi-am propus sa fac curatenie sufleteasca, sa revin la naivitatea si inocenta de dinainte. Mi-a reprosat Andra ca nu rad la glumele ei. DA! Am observat si eu. Si ma intreb ce s-a intamplat? Am uitat oare cum se face? Trebuie sa-mi amintesc😉

Ma scutur puternic, las raurile de ganduri negative sa ma paraseasca, las oamenii schilozi de sentimente sa ma ocoleasca (sau ii voi ocoli eu), deschid bratele pentru oamenii frumosi pe care-i am in viata mea, respir adanc, merg inainte si…zambesc! Voi reinvata sa rad, cu siguranta! Pentru voi, Andra si Radu, pentru voi cei care ma sustineti si ma indragiti asa cum ma stiti!
Si pentru voi cei care n-aveti ce face si nu reusiti sa vedeti dincolo de angoase si furii si uratenii si slutenii. Va voi rade! In nas! Parol!

4 responses to “Ganduri”

  1. Suzana says :

    Doamne ajuta sa reusesti tot ce ti-ai propus in noul an!

  2. danasimionca says :

    Eu chiar te vad scuturandu-te, imprastiind praful de pe ceea ce esti deja: femeia plina de viata, vesela si inteleapta.
    O sa fie mai bun 2014, asa vreau sa cred. O sa stralucesti!
    La multi ani, draga mea!

  3. Liliana Moise says :

    Multumesc mult pentru tot! Pentru tot ce mi-ati oferit pana acum, pentru tot ce va veni de-acum incolo.
    N-aveti idee cat de aproape v-am simtit de sufletul meu!

    La Multi Ani si voua!

  4. Delia says :

    Liliac, iti doresc multa, multa putere, liniste sufleteasca si cat mai multe reusite in viata! In absolut toate planurile! Sper sa ai un 2014 fantastic, macar tu!

Lasă un răspuns

