Prioritati

Radu a devenit incetul cu incetul cel mai lingusitor barbat din viata mea🙂
Are asa niste grimase simpatice atunci cand are cate-o „rugaminte” catre mine incat oricat de tare m-as impotrivi si mi-as impune in ganduri ca nu trebuie sa cedez, se termina totul surprinzandu-ma facand exact ceea ce-si dorea el😉 Hotomanul mamei…

A primit de la Mos Craciun carticica „Avioane”. Asa ca de-atunci o citim continuu. Am avut si eu vreo 3 zile libere, timp in care am citit si-am recitit povestea lui Stropi! N-a mers sa sar pasaje, n-a mers sa dau cate doua pagini o data, n-a functionat nimic din tehnicile mele de eschivare. Asa ca am citit! Si dimineata, si la pranz si seara.
Ca orice parinte responsabil…mai aruncam pisica si-n curtea lui don’Moise dar juniorului nu-i plac inflexiunile vocii tatalui sau si nici nu-i place ca nu-i citeste cu intonatie. Fiecare personaj cu vocea lui… Fereasca Sfantul sa uit sa vorbesc firav ca Ishani, sau ca un baietel razgaiat ca Stropi, sau dur ca Sefu’, sau ironic precum Riplinger… Tat-su nu stie de-astea😉

Dupa o astfel de zi, in care mi-as fi dorit si eu sa ma relaxez nitel, dupa ce am citit si-am recitit „povestea”, ma arunc in pat, imi iau mostenitorii de-o parte si de alta, zapez aiurea canalele la TV si raman pe un film oarecare. Imi doream sa prind macar 2-3 replici cand se aude un mieunat in parul meu:
– Mamiiii, esti cea mai draguta mamica din lume!!! Nu-mi citesti povestea cu Stropi??
– Nu, n-o mai citesc azi. Am citit-o suficient. Maine o citim.

Cateva replici de film dupa care iar mieuneala:
– Mamiii, esti cea mai frumoasa si draguta mamica din lumeeeee! Nu-mi citesti povestea cu Stropi???
– Radu, te rog culca-te! Este 12 noaptea! Gata, Stropi s-a culcat, si Ishani, si Riplinger si toti! Si eu vreau sa dorm. Si tu trebuie sa dormi…

A tinut-o asa pana pe la 1 jumate in noapte. Cu aceleasi replici. Nu mai stiam ce sa-i mai spun asa ca am inchis TV-ul. Oricum nu intelesesem nimic, oricum m-a framantat ca pe-un cozonac, oricum imi epuizasem repertoriul pentru a-l convinge ca nu-i momentul sa citim.

O smiorcaiala se aude de dupa perna:
– Bine, uh, uh, bine ca te uiti la TV in loc sa-mi citesti povestea cu Stropi!!! Chiar si la 2 noaptea!!! Ce fel de mamica cea mai buna esti tu???

A doua zi i-am citit-o de cate ori mi-a cerut🙂

Lasă un răspuns

