Cu ce litera?

Toata ziua suntem pe drumuri, ba catre scoala sau gradinita, ba pe drumul spre casa. Multa agitatie, multa nebunie, timpul trece extrem de repede, azi e luni, maine e deja vineri!

Si daca in general dimineata suntem ursuzi si usor iritabili, dupa-amiaza e plina de voiosie. Ca sa fie drumul mai scurt si rapid, cautam sa ne umplem timpul cat de frumos putem noi. Mai nou, avem jocul „Cu ce litera incepe cuvantul…” Si alegem ce ne trec prin cap sau ce ni se pare interesant ca vedem pe geamul masinii.

Insa in seara asta am primit o mica lectie. M-a invitat sa jucam acest joc al nostru stand la…baie. Asa ca n-au trecut neobservate obiectele din jur: cada, dus, sapun, sampon, etc.

Insa am ajuns intr-un punct provocator:

Radu: – Cu ce litera incepe cuvantul….chiuveta!

M-am blocat putin. Si-am tacut pret de cateva secunde, probabil o vesnicie pentru el… Incerc o rezolvare de urgenta:

Mama:- Cu litera….chi?! 

Imi pregateam in minte un discurs despre grupurille de litere dar nu stiam cum sa apuc o astfel de notiune pentru un copil de doar 4 ani jumate.

N-am avut timp sa ma dezmeticesc ca mi-a aratat Radu ca si eu pot sa gresesc:

Radu:- Nuuuu, mamiiii! Incepe cu litera…Q!

😉

 

 

Lasă un răspuns

