Bubulina gospodina

Inceputurile de an intotdeauna aduc nostalgii. Si cum nici vremea de afara nu este f prietenoasa, marea placere pe care o savurez in perioada aceasta este sa stau sub patura si sa caut prin „cufarul” cu amintiri.

La fiecare inceput de an deschid cutia cu felicitari primite de-a lungul timpului, deschid albume cu poze, deschid scrisorele, biletele, recitesc toate lucrurile frumoase pe care le-am primit de-a lungul timpului, incremenesc secundele, zambesc, ma bucur, iubesc, ma intorc in timpi. Apoi le iau pe toate, le pun la locul lor, dau cu bagheta magica si ajung inapoi in vremurile noastre. Si zambesc in continuare.

Acelasi lucru am facut si cu paginile acestea. Le-am deschis, le-am „deprafuit”, le-am recitit si am savurat cu placere fiecare intamplare traita, m-am bucurat ca am fost acolo atunci…demult.

Totodata m-am intristat cand mi-am dat seama ca exista o pauza. Anul 2015! Lipsa totala!!! Recunosc, a fost un an pe care l-am trecut cu multa greutate, cu multe neajunsuri si neimpliniri, cu multe lacrimi, indoieli si pareri de rau. Un an in care m-am raportat prea mult la repere incorecte.

Dar este 2016. M-am scuturat nitel de toate alea grele si am descoperit ca am cel mai grozav zambet din tot Universul!! Si-l pot folosi in favoarea mea! Si tot acum am redescoperit oamenii frumosi din jurul meu. Acei oameni pe care o perioada buna de timp i-am ignorat crezand ca imi fac un favor izolandu-ma. Sau ca in felul acesta mi-as defini apartenenta la un reper fix. Am gresit!

Am descoperit ca impotriva a tot si a toate nu m-am pierdut definitiv. Asa ca am descarcat tolba cu amintiri neplacute si mi-am promis sa adun in ea toate lucrurile marunte care imi dau energie si stari de bine.

Mi-am suflecat manecile, mi-am pus sortuletul de naratoare, mi-am pus boneta in care pastrez crampeiele ce trebuiesc evocate si m-am pus pe lucru. Ca o adevarata bubulina gospodina…

 

Lasă un răspuns

