Sa traiasca naşul mare

…sau nana. Sau oricine pune nume de botez la orice! Adica mostenitorii mei regali! Care pentru a-mi pune nervii pe bigudiuri de la prima ora a diminetilor ploiase de martie ar face orice !

Motivul disputei de azi dimineata: cum se numeste pisica (de plus)??

Andra dintotdeauna a fost extrem de inspirata si orice ar fi botezat cu siguranta ar fi sunat extraordinar de artistic. Radu…e doar Radu. Insa nu trebuiesc comparati. Niciodata! Unul din ei seamana teribil cu mine sorbind parca la nivel celular toate informatiile cuprinse in ADN-ul meu, celalalt nu stiu cum a facut dar tot cu mine seamana pana in strafunduri. Deci NU POT FI COMPARATI! Nu poti sa ceri unuia sa respecte acelasi pattern cu al celuilalt si nici sa fie de acord cu ideile fratioarei.

Revenind la mâţă (pardon…pisicuta!!!)…

Nici nu mai stiu de unde a scos-o tinand cont ca de ani buni ma straduiesc sa scap de toate plusurile din casa pentru ca aduna praf, ocupa spatiu inutil si nu folosesc nimanui. Asta a aparut de nicaieri.

Dimineata devreme, toata lumea e agitata, toata lumea alearga, n-are loc unul de celalalt… Radu e ZEN!

-Buna dimineata!!!! il aud spunand cu tot sufletul

Ma mir. De obicei este ursuz si ma intreaba ce zi este si daca e musai sa mearga SI AZI la gradi. Dintr-odata e vesel si mai si saluta. Zic

-Buna dimineata, Radu!!

-Nu e pentru tine. Tie ti-am spus cand m-am trezit (eu nu-mi amintesc sa fi auzit ceva). Acum l-am salutat pe Hotiţă!

WHAT??? Ce-a fost asta? Cine e Hotiţă???? Nu imi ies cuvintele din mine. Stau paralizata pentru cateva secunde asa ca ma salveaza Andra care priveste scena din pragul usii.

-Cine-i Hotiţă??

-Pisica!

-Ce pisica?

-Asta! zice ridicand-o in brate din patutul ei de carton si pupand-o duios pe crestet…

Andra se uita lung si explodeaza:

-Ce Hotiţă???? Asta e Maguei!!!

-Ba nu, e Hotiţă!!! riposteaza frate-su

-Ba nu! E Maguei!! Mama, zi-i ca asa o cheama de 6 ani de zile! Asta e numele ei si nu i-l schimba nimeni.

Frate-su incepe si plange.

-Ba e Hotiţă!

Sor-sa nu se lasa:

-Ba e Maguei! Zi, mama, ceva!

Ce sa zic? Stau incremenita. Daca n-as fi contra cronometru m-as aseza si as privi spectacolul care-mi aminteste de Bunicu lui Delavrancea…

Insa trebuie sa intervin:

-Radu, pisica asta de 6 ani de zile se numeste Maguei. Stii, cand a venit la noi acasa avea deja certificat de nastere, asa ca al tau, si asta scria acolo: MAGUEI.

-De unde a venit pisica??

Halt! Pana aici mi-a fost! Invoc inspiratia divina si ma reinventez

-Din Canada (sa nu ma intrebe nimeni ce-mi veni. Sau cred ca stiu dar e alta poveste)

Radu incepe sa planga nervos. Incercarile mele de a-l linisti esueaza. Timpul ticalos ticaie intr-una, cronometrul nu se opreste pentru a gasi o solutie salvatoare.

-Gata, incepand de azi se numeste Hotiţă-Maguei!!!

Niciunul nu e multumit, amandoi tuna si fulgera ca niste dragoni , fiecare bodogane asupra alegerii mele, fiecare ma condamna, unul plange in continuare, celalalt e nemultumit ca am adaugat inca un nume (atat de inspirat) minunatei creaturi. Doar eu zambesc tamp si-mi zic ca e timpul sa ma concentrez asupra urmatoarei batalii!

Lasă un răspuns

