Intalnire de Grad 0

Bineinteles ca imediat ce da putin frigul intram in minunata magie a sarbatorilor. Si ca orice copil, visam si noi la cai verzi pe pereti 😉
Anul asta am pregatit lucrurile putin mai din timp. Deja am trimis scrisoarea catre Mos Craciun 😀 N-am asteptat sa avem timp sa ne intoxicam de zecile de reclame la tot felul de jucarii. Am ales una si buna si…cam atat.
Cu asta am rezolvat-o rapid.
Dar mai vine in vizita pe la noi si fratele mai mic al Mosului si anume Mos Nicolae.
Ei, si daca la usa noastra a tot batut Mos Craciun si l-am colindat,. i-am spus poezii si el a fost darnic si si-a varsat sacul de bunatati la noi, pe Mos Nicolae nu l-am vazut niciodata. Nici n-avea cum pentru ca el vine numai noaptea. Si-si trimite spiridusii pe la geamuri ca sa vada daca sunt copiii cuminti si ascultatori.
– Mamiiii, ai vazut luminita aia mica de la geam????
– Care luminita, draga??
– Aia mica!!! Sigur erau spiridusii Mosului.
In urmatoarea jumatate de ora nici respiratia nu i se auzea in casa. Pentru ca mai apoi sa uite si sa isi urmeze programul ei obisnuit pana la o noua licarire-n geam.
– Uite, mami, iar au venit spiridusii!!!!
Zambesc de fiecare data si-o asigur ca Mosii vor fi asigurati ca ea este un copil bun.

Acum cateva zile vine Andra si stam putin de vorba:
– Mami, camera video putem sa o folosim si noaptea??
Nu stiam ce vrea ea…asa ca i-am explicat eu cum e cu tehnologia asta si cam cu ce se mananca nightshots-ul.
– Mami, hai sa punem camera sa-l filmeze pe Mos Nicolae. Cand intra…sa-l surprinda si el sa nu-si dea seama. Vreau si eu sa stiu cum arata Mosul asta.
Ma simteam in sah-mat si nu puteam sa adaug nimic. Ma salveaza Marius:
– Aaaaa, nu se poate, pentru ca pe un DVD nu incap decat 40 de minute de filmare. Cine sta toata noaptea, din 40 in 40 de minute sa schimbe DVD-ul??
S-ar fi oferit chiar ea…dar stie ca doarme bolovan. Habar n-are cand o mutam prin casa dintr-o camera in alta…darmite sa se trezeasca sa schimbe DVD-uri.
A renuntat la idee…

Dimineata iar ma trezesc definitiv dupa o mirobolanta noapte in care am dormit doar vreo 2-3 ore adunate. Vorbeam cu Marius:
– Mai, la noapte stai si tu cu Giolgau ca sa ma odihnesc si eu. O sa pic naibii din picioare si n-o sa stiti pin-urile la carduri.
Andra vine cu idei salvatoare:
– Mami, stii ce zic eu?? Ce-ar fi, daca tot nu dormi noaptea…sa stai cu camera video pregatita si sa-l surprinzi pe Mos??? Trebuie sa reusesti!!
– Dar daca el intra fix atunci cand eu adorm??? In alea 30 minute intre 2 treziri??
– Mda, ai dreptate 😦

Pe drum spre scoala…imi mai povesteste diverse:
– Auzi, mami, dar oare pe langa varguta o sa-mi aduca si altceva Mosul???
Aha, deci este constienta ca merita varguta.
– Nu stiu, o sa vedem ce hotaraste Mosul in functie de ceea ce ii va spune spiridusii.
– Stii, promit sa ma fac cuminte de-acum incolo. Poate totusi imi va aduce si altceva. Si…nici macar n-am sa mai stau sa-l pandesc in noaptea de duminica.

4 răspunsuri la „Intalnire de Grad 0”

  1. eumiealmeu spune:

    bună, teoretic am fi gemene, că avem aceeaşi culoare la blog. şi pentru că ne interesează copiii am putea fi gemene. mi-a plăcut la tine şi voi reveni, nu de alta dar puţine locuri te primesc aşa de ospitalier ca cele cu copiii în centrul atenţiei.
    spor-t

  2. Cecilia spune:

    Lili e o placere sa te citesc! Iar Andra e super super dulce dar si inventiva in acelasi timp. Cred ca nu te plictisesti cu cei doi nazdravani.
    Va pup!

  3. irina l spune:

    ce-mi place de Andra ca inca mai crede in Mosi 🙂 iar de asta sunteti vinovai voi, patintii ei :-*; iar stilul tau narator imi place la nebunie ; pupici dulci; si poate ne mai vedem, abia astept sa-l vad pe Radulescu mergand

  4. Monica Sima spune:

    M-a topit fetita ta. E atat de sincera si inocenta incat nu ai cum sa nu o iubesti chiar si cand face prostii. Dar cred ca deja stii asta. Va pupam.

Lasă un comentariu