Lectie deschisa…in imagini

Am avut lectie deschisa la dansuri. Cred ca a fost muuult mai bine asa, doar noi, parintii sau bunicii, Doamna si picii artisti. In sfarsit am putut si eu filma si face poze.

5 răspunsuri la „Lectie deschisa…in imagini”

  1. Nela spune:

    Ce frumoasa e Andra, Liliana!
    Super pozele!
    Si ce atmosfera placuta!

    Va pup.

  2. Danae spune:

    Excelent! Ce placut pare sa fie acolo. Iar Andra e tare patrunsa de dans.
    Bravo!!!

  3. Raluca spune:

    Eheee si ce poze frumoase ai facut! Se vede ca ati petrecut momente faine impreuna, doar voi, fetele! Ah, ca sa nu mai spun ca albastrul e culoarea mea preferata :D.

  4. Iulia B. spune:

    Fiica ta e minunata! Sa traisca Andruta si Raducu fratelo! Sa nu accepti de la nimeni comentarii cum ca ii sta mai bine saua mai rau cu parul nustiucum sau nustiuce! Este o superba!Imi place de ea de mor cum e ea o finuta asa…Bravo mami ptr asa reusite! O avea si tati ceva aport? O fi fost si el pe acolo? Sigur sunt cele mai reusite actiuni ale voastre impreuna in aceasta viata.

  5. Maria spune:

    Ai o fetita foarte, foarte, foarte frumoasa. Imi plac zulufii la nebunie. Si ce frumos e la gradi. Va pupam

Lasă un comentariu